MALMÖ FÖR BÖVELEN

I'm home bitches! Höhö, skoja. Fast hemma är jag, kom hem igårkväll. Efter tjockt festande Nyår (fram till klockan 10 på morgonen) så bestämde Nura sig för att hon ville hem & jag instämde. Hade varit kul stanna tills idag, men vi hade nog aldrig orkat.

Varit 3 bra dagar i Malmö, träffat massa olika folk & gått en del på stan. Blev dock inga större inköp eftersom mitt gym länsade mitt konto, så måste ringa in & be dom fixa det. Hur dålig får man bli? Bara "råkar" dra 500 kr för mycket, skitkul.

Börjar att skriva om dag 1.

Atef, jag & Nura drog till Malmö Tisdagkväll. Där träffade vi Abdi, en trevlig kille som Nura lärt känna som visade runt oss i Malmö. Efter 45 minuters letande typ hittade vi äntligen lägenheten vi hade fått låna. Första kvällen blev det chill med drinkar & Scarface.

Dag 2 skriver jag om senare, blir för mycket att ta allt på samma gång.

XXX
A&N
Första Malmöbilden på Atef & Nura.
3 barn
Bild dagen efter då det blev en tur på stan.

Fler bilder kommer i nästa inlägg.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0