Magsjuk?

Laga mat. Det är ett av varje dags stora problem. Eftersom jag helst undviker kolhydrater blir det ännu svårare. Så idag rotade jag i frysen & hittade en stor klump gammal rostbiff! Ohh, vilken lycka. Frågade pappa om den var ätbar, vilket var korkat eftersom han är sån som käkar 8 dagar gammal fil med klumpar utan problem. Och självklart svarade han JA på min fråga. Och jag tinade upp den. Åt den med stekt svamp & lök. Än så länge mår jag bra...

Väntar på att Halv åtta hos mig ska börja. Det är ett trevligt program. När man kollar på såna program & tycker det är trevligt börjar man inse att åldern sakta men säkert kryper sig på. Om 5 år kommer jag hellre sitta hemma & spela Bingolotto på lördagarna än att gå ut. Brrr.

XXX
Roastbeef.
Rostbiff är gott, gammal som ny, fryst som tinad. Eller nee...

Kommentarer
Postat av: J

Bara så du vet det, 20-30 går så sjukt snabbt. Är 25, men känns som jag fyllde 20 förra veckan ungefär.



Mysprogram på tv får mig dock fortfarande att rysa. Ah, young at heart! :)

2010-01-12 @ 18:10:33
Postat av: Jenny <3

Kan tänka mig det, själv tycker jag 15-20 gick snabbt ;O Jaja, bara hoppas man blir rik & kan stoppa åldern me botox som dom gör i Hollywood. Plastface ftw...

2010-01-12 @ 18:44:56
URL: http://jenize.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0