Ledsen hest

Inte skrivit något idag. Har nämligen haft fullt upp med att fixa Sims3 sen förstöra det igen!! Buääh. Det började krascha så man inte kunde komma in på sin familj. Jag satt i 3 timmar & försökte lösa det, tills jag lyckades. Startade spelet, funkade & allt men familjerna var borta. Kom på att jag råkat fiffla med mapparna innan, så la tillbaka dom rätt... trodde jag. Nu kan man inte ens starta spelet, det stängs ner direkt igen.

Nu är jag ledsen. Jag vill inte avinstallera bajset igen. Ska först vänta tills Sims3 Destination Världen laddats ner (ska för första gången testa ladda ner ett spel, gratis är gott! Mohaha!) och kraschar det fortfarande... ja, då får jag fatta det tunga beslutet.

Läste dock någonstans att man ska kunna behålla hushållen fastän man ominstallerar det. Måste kolla vidare på det... men får ta det imorrn. Om någon vill komma hem hit & rädda en hjälplös blondin från detta elände är ni välkomna.

Btw, min svinkoppa vägrar dö ut. Ledsen x 2.

XXX
Bloooond!


Nipsey Hussle - Speak My Language ft Cory Gunz, Lloyd Banks & June Summers

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0