I'm an artist, wohoo

Ahhh... ätit godaste nudelwoken ikväll. Saknade dock svamp, men paprikan som pappa köpt hem hjälpte mycket. Har även lyckats söka ett jobb idag på Careerbuilder som receptionist. Tyckte det lät som ett trevligt jobb. Med andra ord; chilligt jobb. I like. 

Fan... kändes som att jag hade massa att skriva men kommer inte på någonting. Hmm. Hjärnsläpp. Får mig att tänka tillbaka på tiden när jag gick i skolan. När man hade prov m.m. brukade det bli såhär. Betyder det att jag är efterbliven möjligtvis? Neee... brukade även sitta & rita/kladda på lektionerna så kan bero på det också.

XXX
Mysigt papper.
Började kladda på ett äckligt papper här vid datorn. Whyy smutsigt papper?
Hihi!
Letade upp mitt skissblock & började rita lite. Guud vad längesen det var!

Kommentarer
Postat av: J

Du verkar ju rätt bra. Jag tror det är viktigt att pyssla med någon form av konst och skapande. Om det så är musik, måleri, teckning, design osv. Keep that up!

2010-01-13 @ 19:36:35
Postat av: Jenny <3

Hehe thanks. Jaa, kul är det iallafall!

2010-01-13 @ 19:59:19
URL: http://jenize.blogg.se/
Postat av: Sofie

Guud va duktig du äär!! :D

2010-01-17 @ 01:44:15
URL: http://noty.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0