Fyllecell

Igår var det 13:e Afton, vilket betydde; Partey! Blev utgång med Lagan, Möller & Nura. En snurrig kväll, men gud vad kul det var. Gratis dricka & nice musik, så tiden flög iväg. Runt 3 när det är dags att bege sig hemåt får jag höra att Lagan hamnat i fyllecell. Eftersom jag & Möller skulle sova över hos honom innebar det lite problem.

Men ordnade sig genom att Möller betalade vår chaufför Maz att köra hem honom, medan jag våldgästade Lagans grannar = min älskade vän Milla & hennes Daniel. Kände mig hemsk eftersom jag glömt att Milla skulle börja jobba 6.30, så Daniel fick gå upp & ta hand om mig. Vaknade kl 10 av grym huvudvärk & att Lagan ringer o vill ha skjuts hem, vilket inte jag kunde ordna. Så han fick snällt sitta i Halmstad i 3-4 timmar innan han hittade någon som körde. Så går det när barn dricker, höhöhö ;)

Blev tyvärr inga bilder under kvällen, vi hade så bråttom så hann ej. Tog en snabb på mig själv för att kolla sminket, den får gå.

XXX
Oh.
Jag vet inte vad det är för ansiktsuttryck jag har, men antagligen ett sånt man får när man tar kort medans man går i full fart.


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0