Fredag = utgång

I fredags var det Fredag, även känt som helgens första dag & festande är ett måste. Bestämdes att jag, Eve, Lagan & hans vän Emil skulle ut. När jag & Eve kommer till Lagan ligger han i sängen och har sovit i cirka en halvtimme. När han äntligen tar sig upp kommer han på att han inte bytt om till festkläder, så han strippar av sig byxorna som ingenting & byter om. Med andra ord, barn hade under tiden vi varit hemma & fixat oss hunnit bli rejält packade.

Blev bussen in & finfin förfest därmed. Eve har världens roligaste video på sin mobil, ska försöka få tag på den. Innehåller en allvarlig Lagan som sedan får ett smek av min hand över sitt huvud & lyser upp som ett litet barn. Gud, den videon är humor.

Väl inne i stan blev det Corner, där vi träffade Louisis, Nurold & Julija. Sen är det ganska svart... nej, det är inte svart men grumligt. Lite mycket dricka kanske, men ändå ganska bra. Sjukt rolig kväll iallafall, vilket alla 4 instämde i. Sen åkte alla hem till sig, utom jag & Eve-räka som drog hem till mig & åt oss feta samt tittade på Kejsarens nya stil 2.

XXX
Wiie*
Tyvärr bara bilder på mig själv från fredagkvällen (än så länge).
Pose!
Kvällens outfit, mitt ansikte ser även otroligt skumt & annorlunda ut här.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0