Fatass datanörd

Godmorgon! En ny dag, nya tag = idag ska Sims fixas. Har nämligen inte berättat för min syrra att det är kraschat. Hon lär märka... men först frukost, promenad & Vårdcentralen. Svinkoppshelvetet ska bort, nu!

Asså när man sitter vid datorn. Riktigt länge. Som jag gjorde igår, 3-4 timmar & fixade. Då känner man sig fet. Även om man inte käkar något under tiden så känns det på något sätt illa att sitta framför datorn så länge. Igår kändes det som att jag la på mig 2 kg bara av att sitta här.

Men detta är mitt jobb. Låtsas jag. Idag är jag datatekniker, eller speltekniker. Jag ska ordna upp spelet. Halva inne... nästan.

* Uppdateringar - CHECK!
* O-kraschat spel - O-CHECK!
* Installerat Destination Världen - O-CHECK!

Sen om jag väl fixar det kommer jag spela spelet maniskt i en vecka, sen tröttnar jag & spelar inte det på 1 år eller något. Så är det.

XXX
Kalle-Nalle.
Smygfoto på pappa. Han äter godis & kollar I en annan del av Köping.

Kommentarer
Postat av: Designa Din Blogg - När du vill göra om din blogg

Hej hej!

Bra du sa till.

Nu är det fixat med..=)

2010-01-18 @ 15:17:35
URL: http://designadinblogg.se
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0