En skönhet

Det här inlägget tillägnar jag min kära katt Pysen. För att han är söt & för att jag hade bilder på honom på min kameramobil.

Ibland kan han vara en bitch. Som när han lurar en att han är kelig, sen helt plötsligt tar ut klorna & drar i ens tröja. Eller som när jag klappade honom & han blev elastisk vilket ledde till en stöt mellan min hand & hans öra. Då blev han arg, så jag smet innan han hann hämnas. Han tog senare ut sin hämnd på mattan.

Men för det mesta är han bara bedårande.

XXX
Stretch!
Så här latar sig katt på kvällen. Även för att locka mina smekande händer.
Ohhh.

Så här ser katt ut på morgonen när han vill kela. Intensiva ögon & mjuk päls.
Duktig katt.
Så här ser katt ut när han håller min linsburk. Det är bra att ge dom ansvar.

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

det var flitigt av dig (: tränar du ofta?

2010-01-27 @ 20:01:20
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0