Biffen

Käkar frukost. Funderar över vad jag ska hitta på idag. Ikväll är det iallafall fastställt: Utgång. Så ska det bli! I wanna.

Spionerat lite på vår grannes hund, likt en 70-årig tant utan liv. Det är en biffig Rottweiler, den är ute & leker. Blivit jagad av den hunden en gång, så känner lite agg när han är där ute & har kul. Vill ut & kasta en stor boll i nyllet på den... om det skulle vara ett straff vet jag inte. Jagat mig hade han säkert gjort iallafall. Fast han är ganska söt ändå... och biffig.

Ehh, drömde en skum dröm inatt. Drömde att jag hade en kille/man och vi hade typ ett barn; en snigel. Vi tog hand om den iallafall. Så när vi skulle sova satte vi Snigel på hans bröst. Sen när vi vaknade var Snigel borta och då sa vi att vi inte borde ha med Snigel i sängen. Vad fan är det för fel på mig?

Nej, nu måste jag planera hur jag ska lyckas få tag på ett par strumpbyxor från Coop. Dom har de perfekta strumpbyxorna! Ahh..

XXX
Ohh säx.
Jag har återupptagit sims!! Eller lite iallafall. Här ser ni min gubbe sexa sig med en annan gubbe. Dock stängde spelet av sig sen utan att jag hunnit spara så blev ledsen.


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0