Bebi & jag

Följt Louise hem nyss... nästan nyss. 1 timme sen nyss. Iallafall, är ju äckligt mörkt ute & bebis bör inte gå själv. Satt & snackade om en massa möjligt. Snoppar & grejer ni vet. Hihi! Som små 14-åriga tjejer. Fast snyggare... och roligare & mycket bättre!

Nu är det strax läggdags. Imorrn vet jag inte vad jag ska hitta på. Louise ville ha med mig in till stan men känns så tråkigt när man inte har några pengar. Tänkte vänta tills nästa vecka (om pengarna kommer då) när jag också har så vi kan få shoppa tillsammans. Vill ha en tröja på Gina... tillomed drömt om den. gärna vill jag ha den! Ahh, vackra tröja.

Sov sött små barn ♥

XXX
Who's drunk?
En bild från i somras. Liiite sledna kanske, men det duger fint.

Kommentarer
Postat av: Transan/Jonas

/Svar/ svar hihi ja ellr hur <;

2010-01-14 @ 11:37:08
URL: http://Transan.blogglse/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0