Alltid Push-up

Blev som sagt en tripp till Halmstad. Vad har vi lärt oss idag? Att aldrig shoppa med Linus & Lagan igen... iallafall inte tillsammans. Man får välja en av dom. Tillsammans blir dom som ett team av jobbighet. Dessutom förstår dom inte hur det går till när man shoppar.

För det första; När man kollar efter kläder tar det inte 1 min. Man går en runda, provar lite, sen kanske man byter affär.

För det andra; BH. Det är inte som vanliga kläder, dom måste provas! Som Mills sa, när killar provar underkläder väljer dom bara ett par "Hmm, medium det passar" sen går de till kassan. No no no.

Behövde iallafall köpa en BH. Gick in på H&M och försökte lura bort dom till killkläderna, men funkade ej så vi gick mot underklädes-avdelningen. L&L såg ut som barn på Julafton, höhö. Sen en dag med Linus i det offentliga går ju inte utan att på något sätt bli utskämd.

Linus: Prova den rosa.
Jag: Nej, jag ser på den att den kommer sitta cp.
Linus: MEN JENNY, MÅSTE DU ALLTID HA SÅN JÄVLA PUSH-UP VARJE GÅNG DU GÅR UT!

Sen hade jag hela affärens ögon på mig. Ohh, förnedrelse.

Fick iallafall med mig 2 vita tröjor, 1 par svarta vanliga tajts & 2 guldörhängen med mig hem. Tillfredställelse.

XXX
Oh-noo!
Detta må vara det sämsta kort någonsin, men för mörkt på rummet utan blixt. Hmm, måste tvätta spegeln...

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0