Äcklig datorbajs

Vill bara meddela att ja, jag lever. Men det är knappt. Sjukt bra helg, inte orkat skriva något dock eftersom cpäckel-datorn fått virus eller nåt & beter sig helt efterblivet. Jag blir väldigt upprörd och arg när den beter sig på detta viset.

Imorrn mina vänner, då ska jag försöka uppdatera helgens händelser lite. Om äckeldatorn inte fuckar sig överdrivet... känns lite jobbigt när det tar typ 1 timme att bara logga in på Blogg.se.

XXX
Shrimp-love.
Förhandstitt på helgens bravader. En video ska nog också kunna ordnas...

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0