Äckel x 2

Igår var det en Sims3-dag. Som de andra 2-3 senaste dagarna. Idag är det jobbdag. Jenny Like. Eve var också här en runda igår. Snackade lite om bl. a. 100 olika TV-serier & filmer. Vi kunde namnen på cirka 50% av dom, lyckades ändå få fram vad vi ville ;) That's shrimplove.

Ehh. Det var föresten synd om mig inatt. Upptäckte nämligen att Jaffa spytt/bajsat på golvet & lite på sin filt! Alla hade gått och lagt sig, så ni kan ju gissa vem som fick ta sig an äcklet. När jag kom med toarullen mot pölen bad jag tyst "låt det vara spya, låt det vara spya" (hellre det än bajs vafan). Vet ni vad det var? Bajs-spya!! Hund har alltså käkat bajs (+ lite gräs) sen spytt upp det! Äckel x 2!!

Jag spydde nästan också. Dumma hund. Skyller på henne. Men antar det är karma. Hade nämligen släppt ut henne i trädgården under kvällen. Sen glömde jag totalt bort det, gick & kollade TV m.m. När jag gick ut i hallen för att gå på toa hör jag utanför ytterdörren "VOFF!" Så stod hon där. Släppte in henne & låtsades som ingenting. Som straff åt mig för att jag glömde hund fick jag torka bajs-spya.

By the way, jag vill se Snabba cash bara för att den är sexig. Inte för att den verkar jätteintressant, men sexy är den allt.

XXX
Sudd.
Svinkoppan har nästan dött ut nu! I'm so happy. Ikväll blir det utgång för att fira Svinkoppas förintelse!

Lil Wayne - So over you

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

ajdå, hundspya är fan aldrig najs. blir det partaj för dig ikväll bejb?

2010-01-22 @ 13:38:26
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: marina

nice:) jag ska med spela lite sims, haha tack gumman, allt bra med dig annars:)?

förlåt för sent svar, har inte haft datorn på några dagar.

Kramar

2010-01-23 @ 18:11:21
URL: http://mmarinas.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0