Svullo.

Mitt öga har bestämt sig för att svulla idag. Han är öm & tjock. Det är sånt som händer, när man vaknar på morgonen vet man aldrig vad man ska vänta sig.

Idag skulle jag till Arbetsförmedlingen & snacka med min handledare... trodde jag. Sen såg jag på min lapp att det var imorrn. + Idag är det bara bokade möten som gäller. Buäähh...

Lycka blandat med sorg. Nu måste jag alltså dit imorrn istället. That sucks folks. Kommer säkert vara massa andra barn där också då. Jag gillar inte andra barn, jag vill vara i min ensamhet på AF.

XXX
- Bad cat!
Klockren bild. Pappa skäller på Pysen för att han bråkar med Selma..
- Brushan, tror du jag brur mig elle?
Pysen skiter i. Han är en rebell som sitter i hyllan & är kaxig.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0