Sök jobb!

Suttit & fulat med Linus på msn i nån timme. har man tråkigt! Neee, så elak får jag inte vara... han är iallafall uppe i Surströmming eller vafan det nu hette & jobbar. Det låter sjukt deprimerande, så han behövde lite uppmuntring. Och jag är en glädjespridare!

Sökt ett jobb har jag också gjort. Att söka jobb via Internet är som att leta nål i en höstack. 95% av allt kräver utbildning & erfarenhet m.m. Men kassavana har jag iallafall. That's power! Har iallafall sökt till Espresso house i Ä-holm. Tyckte det lät som ett fint jobb...

Och på tal om jobb hittade jag en ny sida för oss utan jobb (se nedan). Arbetsformedlingen.se är ju inte den bästa eller enda att söka på, utan finns massa andra sidor. Man måste ju utvidga sig... och dela med sig! Så ut & sök mina barn.

Nu måste jag sysselsätta mig med något annat. Söka jobb är sjukt deprimerande... men vill man vara fin får man lida pin! Vilket inte alls passade in i sammanhanget, men jag tror ni förstår what moi's talkin' 'bout.

XXX

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0