Slampiga Sims3

Viktiga nyheter! Vill meddela min älskade vän Louise att din Sims3 gubbe har beslutat att lämna sitt strandhus och flyttat in med ett gäng snuskhummrar. Hon lever numera i ett kollektiv på andra sidan stan.

Jag vill alltså att du kommer hit någon dag så vi får rätta till detta. Din sexiga slampa ska inte bo med ett par bondläppar, det kan leda till att min simsgubbe tar avstånd från dig då hon inte vill förstöra sitt eget rykte. Capish darling? ♥

Som ni ser, allt kan hända i Sims3. Vem kan klandra mig för att jag fastnar? Har dock inte spelat på 1 vecka nu eller något, bara glömt att meddela. Ett steg åt rätt riktning...

XXX
Hoe.
Louises slampa drömmer om ett liv bort från fester, killar & pengar.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0