Rosa dag

Gud vad måndagar är meningslösa. Alltså har det varit en mycket meningslös dag. Ägnat den med 2 promenader & fixat lite rosa färg på både fingrarna & tårna. Naglarna alltså...om man inte räknar till hyn, den är väl också mer rosa än brun egentligen. Kom nu sommar!!

Ska nog spendera resten av kvällen hos min käre vän Linus som kommer hem idag. Inte så sugen på att vara kvar här hemma direkt. Får hoppas jag är på bättre humör imorrn så det blir något roligare inlägg, mina senaste suger ju förhelvete.

XXX
Wiie!
En helt färsk bild bjuder jag på, tagen för cirka 15 minuter sen.

Kommentarer
Postat av: J

Inget meningslöst med den där bilden iaf. Verkligen snygg!

2010-02-23 @ 17:25:12
Postat av: SOFIE

Okej! ja vi får se vad som behövs :) jag tänkte på det.. att om du använder silverschampo, så slutade med det nu! så du inte tvättat det med det på ett tag när v ska färga.. :)



puss och kram <3

2010-02-24 @ 13:41:12
URL: http://noty.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0