Mosh pit.

Vet ni vad gott folk? Iår blir det Metaltown för min & SnigL's del! Såg att mina älsklingar Rammstein kommer dit iår. Sett dom en enda gång och det var 2005 på Metaltown. Finns inget band i Världen som slår dom. Kan ju jag intyga som inte ens lyssnar på hårdrock, Rammstein är enda undantaget.

Sen såg jag att Josses favoriter Bullet for my Valentine också kommer dit. Då blev det officiellt bestämt.

Josse: - Då gör dom säkert mosh pit.
Jag: - Vad är det?
Josse: - När publiken skingrar sig sen springer in i varandra.
Pappa: - Ja, det är sant! Finns folk som krossat skallen.
Jag: - Gör dom? Inte på Rammstein!
Josse: - Nej, men på Bullet for my Valentine.
Jag: - Nooo!
Pappa: - Aae, men du behööver ju inte slå ihjäl dig om du inte vill.

Jag är ändå glad.

XXX

Första videon jag såg. Loooove it.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0