Livets små glädjeämnen

Glömde nämna det innan, jag shoppade idag. Ett linsvatten. Eftersom jag glömt mitt förra hos en kär vän, som förövrigt är cirka 60 mil härifrån nu, fick det inhandlas ett nytt. Sova i linsjävlarna är inte så skönt, dom fastnar i ögat. Och att bada dom i vanligt vatten är verkligen inte skönt, då åker dom upp i ögat.

Det kändes alltså som ett nödvändigt köp. Ibland frågar jag Gud varför jag föddes med synfel. Det är orättvist att vissa människor kan vakna upp på morgonen och se helt klart. Jag är blind på morgonen, så ibland vet jag inte ens vart jag är. Det är en skrämmande värld utan linser.

Nu är det strax läggdags. Mina linser längtar efter sitt linsbad.

XXX
Wiie*
Jag fick en ny linsburk på köpet! Det är sånt här som gör livet värt att leva.
Öga.
Tog ett kort på mitt öga. Ville det skulle bli fint, men utan photoshop & med sminkklet i ögonvrån kändes det inte riktigt som att jag nådde mitt mål.


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0