KattKattKatt.

Pysen & jag gick på toa samtidigt innan. Jag på toalettstolen, han i lådan. Vi kissade inte i kors alltså. Det är gulligt när katter gräver runt i lådan.

Sen började det stinka bajs. Då var det inte gulligt längre. I Selmas låda också (det är hon som äger den, han brukar annars gå ut istället). Han gör det bara för att jävlas med henne. Får väl rensa den innan hon går in & man hör ett högt mjao av fasa.

När jag skaffar lägenhet & en egen katt ska den inte ha någon låda. När den behöver gå får jag hålla den utanför balkongen så den kan uträtta sina behov på det viset. Möjligtvis kan den få en låda att kissa i. Men inte bajsa. Min lägenhet ska lukta rosor, inte kattbajs.

Nu kommer här lite gulliga Pysen-bilder. Han har under det senaste dygnet nått nytt gullighetsrekord. Inte alla som tycker bilder på en katt är kul, men det skiter jag fullständigt i för är man söt så är man.

XXX
Aww...
Här vilar han på Jaffas filt. När katter snor hundars sovplatser är det gulligt.
Aww!
Här har han bökat sig under mitt täcke. Även det, mycket gulligt.
AWW!!
Här visar han upp sina manliga egenskaper genom att mucka med en penna. Otroligt bedårande.
Örk..
Gulligheten tog dock slut när han besudlade Selmas låda. Den är uppenbarligen hennes eftersom den är rosa. Sen kommer han knappt in heller...


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0