Japp.

Fyller år idag. Inget firande hemma, bara en utskällning för att jag missat att sätta in i diskmaskinen. Sånt värmer i hjärtat, men mamma kom & hämtade mig. Vill egentligen bara gå & lägga mig men blir lite kinamat först. Ganska svårt att äta nu dock. Vill inte skriva om tråkiga grejer här egentligen, men måste skriva av mig. Fattar inte varför man inte kan få vara ifred på sin egen födelsedag iallafall.

Men vill tacka mina underbara vänner för ett mycket roligt förfirande igår! ♥ Bilder kommer ut imorrn om jag orkar. Ska försöka tänka på något annat nu & vara glad att min mamma är så snäll.

XXX

Kommentarer
Postat av: J

Grattis får man väl säga även som läsare. Lite skumt att du inte blev firad hemma? De älskar dig säkert ändå.

2010-02-21 @ 20:31:43
Postat av: Sofie

Åh va trist! Hoppas din kväll blir lite bättre iallafall <3 kram!

2010-02-21 @ 20:41:21
URL: http://noty.blogg.se/
Postat av: Jenny <3

Tack! Joo, klart dom gör. Men det svider när ingen bryr sig mer än mamma. Men men, jag ger tillbaka på deras födelsedag sen hehe.

2010-02-22 @ 13:45:23
URL: http://jenize.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0