I'm a guy.

Jävligt bajsig kväll igår må jag säga. Medan alla andra var ute & hade kul satt jag hemma hos Linus med Nisse & Linus familj o kollade dålig hyrfilm (förutom Baksmällan, den är grym!) De 2 andra sög. Nisse som kommit hem från Lumpen igår somnade i soffan efter första filmen.

Trevligt, men inte så som det hade varit att komma ut bland folk. Men det tar vi ikväll, wiie*

Ingen aning om varför texten nu blev lila. Hmm.. Iallafall. Linus är lika störd när han är bland sina föräldrar som i vanliga fall. Som när jag kom i mina baggyjeans...

Linus: - Har du jeans på dig??
Jag: - Jaa, vadådå?
Linus: - Du har aldrig haft jeans!
Jag: - Ehh, jo flera gånger.
Linus: - Du ser ut som en kille!
Linus mamma: - Men Linus då!

Dumma lila text. Nu vill jag inte skriva mer. I'll be back later.

XXX
Fisen.
Linus hund Fia hade fått en ny säng. (Mobilkvalité folks, mobilkvalité)
Tralalaa...
Nisse sprang runt vid Espressomaskinen. We like Espressomaskin.
Dog-love.
Fius har lång nos. Linus har kort. Men dom älskar varandra ändå!
Wow.
Nisse gav mig den här & bad mig gissa vad det var. Penisring? Nej. Nyckelring? Nej. Sån till granater! Jaa! 3:e gången gillt. I'm smart... & handsome.

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Hoppas du får en mysig dag! :)

2010-02-14 @ 12:32:33
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Jessicalillsmeds.se

Glad alla hjärtansdag!

kram http://Jessicalillsmeds.se

2010-02-14 @ 18:15:34
URL: http://Jessicalillsmeds.se
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0