Halsfluss-snigL

Idag var en tidig dag. Vaknade 10.10 eftersom jag skulle köra min syrra till Vårdcentralen klockan 11. Lille snigLn har fått halsfluss, igen! Så hon kunde inte ens prata typ. Lät som att hon hade en basketboll i halsen.

Fick vår danska läkare. Han är den bästa. Det värsta är dock att jag inte hör vad han säger ibland! Och det är så pinsamt, för alla andra jag säger det till tycker han pratar helt ren svenska. Så jag antar att jag inte förstår svenska så bra. Inte min syrra heller. Vi satt bara o nickade och log. Sen fick vi recept på antibiotika. Eller Josse fick. Inte jag... :<

XXX
Gäsp.
Såhär tråkig ser jag ut idag. No special occasions today.. än så länge.
Mine, mine, MINE!
Jag är en vattendrickare. Under en hel dag kan jag samla på mig en hel del glas. Men bilden ljuger lite, för glaset till vänster var faktiskt Eves. Men jag ville låtsas att alla glas var mina.

Kommentarer
Postat av: J

Danska och skånska bör antingen textas eller tolkas.

2010-02-02 @ 17:05:49
Postat av: Jenny <3

Nja, skånska förstår man ju

2010-02-02 @ 20:39:04
URL: http://jenize.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0