1 Lax

Idag har varit en effektiv dag. Tycker jag iallafall. Allt jag gör nu för tiden känns effektivt. Har hittills hunnit med allt detta:

* Kelat med katt i sängen
* Ätit frukost
* Gått en snöig promenad
* Skällt på katt
* Duschat
* Smörjt in mig med Dove brun-utan-sol
* Badat fötterna i fotbad
* Målat tånaglarna
* Bokat ny tid med tränare

Nu ska jag hitta på mat till ikväll. Hittade en stor fisk i frysen. Jättestor, med huvud och allt. Vill tillaga den, men vet ej hur... vill helst inte ta i den. Ska kolla i min fina kokbok vad man kan göra med en stor fisk. Fisk är bra för hjärnan & ögonen Vet inte varför, men så är det.

Åhh, vad jag luktar gott idag.

XXX
Aj aj..
Töjde ut mina skor idag med våta sockar. Det var mycket trångt...
Rosa fluff.
Jag låtsades att jag var på Spa & gjorde en rosa smoothie på frusna jordgubbar. Sen när jag drack den med fötterna i fotbadet kändes det ganska töntigt...


Kommentarer
Postat av: J

Besegrade du fisken?



Fiskhuvud är inget skämt! Serious buisiness.

2010-02-01 @ 19:22:18
Postat av: Jenny <3

Hehe nej, han hamnade i frysen igen ;)

2010-02-01 @ 22:42:29
URL: http://jenize.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0