Gröt = bajs

Åhhh, vad groggy jag är. Somnade på soffan innan! Inte bra. Nu är klockan plötsligt kvällen. Vi har köldrekord här idag, -21 minus!! Man dör om man går ut.

Inget är sig likt efter tuppluren. Hatar somna på soffan! Innan dess var jag så pigg. Var ute & gick en promenad fastän jag nästan dog. När jag kom hem hade pappa tagit med kinamat... mindre bra. Antagligen den som fick mig att somna sen. Fatass kid.

Vill vara på Gran Canaria nu! Hoppas verkligen vädret fixar sig så vi kommer iväg. Annars blir jag ledsen hest. Jävligt ledsen hest.

Nu ska jag & Snigl spela lite sims. Man kan göra större tuttar på simmarna nu. Ska göra en bimbotjej med big-ass boobies!! Hah!

XXX
Klämkäcka tjejen!
En sömnig & lite sliten Jenny. Men gladish!
Blää...
Försökte äta gröt idag. Åhhh, vad jag vill gilla gröt! Men det smakade som jag misstänkte; bajsäckligt.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0