They violated me & took my innocent!

Jag är en äkta hemmafru!! Har gjort egen müsli. Känner mig så jävla fräsig. Fick smsa Ken innan & berätta. Han tycker också jag är en duktig fru. Imorrn ska jag laga entrecote till honom med. My man deserves dem luxurious kött fifan ♥

Jag har blivit lurad btw. Alltid trott nudlar bara innehåller cirka 150 kcal då det står det per portion. En nudelpåse såg jag som en portion, ska man bli mätt så liksom hallåå chacha? Men en förpackning på 85 gram innehåller typ 370 kcal!! Ledsen Jeny :< Därför jag fortfarande är knubbig. Damn dem noodles!!

Men idag fick jag extra träning. Massa snö både till & från jobbet, så blev lite jobbig terräng. Fick snöflingor i munnen & ögonen! Dom var överallt!! Uäh. Kände mig helt våldtagen.

Nu ska jag & SnigL strax bege oss till mamma. Sen blir det kanske lite solning med Eve the shrimp! Hon måste förnya sin bränna & jag förbereda min inför Gran Canaria ;) Fabolous.

XXX
Müsli!!!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0