Chokladpudding ftw

Ätit världens bästa kvällsmat! Chokladpudding!! Nyttigt? Nej. Gott? Ja. Hittade ingen bra kvällsmat & var sugen på detta istället. Ahh... älskar att vara vuxen. Nu vet jag hur mitt liv i lägenhet kommer se ut. Efterrätter till kvällsmat & musik på hööög volym.

Varit en runda i Halmstad me Louise idag. Vi tog en fika på Espresso house, sen blev det lite snabbshopping på Gina Tricot. Mycket trevligt!

Var inom Teliabutiken med & förde över mitt gamla nummer till iPhonen. Skönt ha det klart nu äntligen! Fan tagit mig 4 veckor eller något att fixa detta. Köpte en adapter med till mikrosimkortet. Det går ju nämligen inte in i min gamla mobil (som jag vill kunna använda när jag går ut & sånt) + så jag kan föra över alla mina kontakter & ringa din mamma sen.

XXX
Inköp.
Hittade en fin, enkel tröja + en sovbindel. Sovbinda, hihihih. Iallafall, gillar att somna med Tv:n på låg volym, men hatar ljuset från den. Leopard-sovbinda will do the trick!
Hej växter.
Jag fick hem 4 gratis plantor från jobbet!! Dom var lite halvvissna, men sköter jag & pratar med dom väl, så ska det nog bli bra. De längtar efter min lägenhet.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0