PS2-helg!

Måndag igen. Men är glad för det är en dag närmre vår resa! Hihihi!! Haft en bra helg UTAN att gå ut en enda dag. 1 poäng till Jenice. Jobbade lördagen, sen kom Ken. Vi lagade mat & spelade Guitar hero o Playstation! Åhh. Trevligt för bövelus.

Men nästa helg får det bli utgång! Fick dock reda på idag att jag jobbar denna lördagen med. Vi har glöggfest i affären då. Så kom & köp mjölk & drick glögg gott folk :) Shottar man den med alkohol i kanske man får en extra trevlig shoppingtur.

Fick en tialott av en kund i Lördags! Hon tyckte jag varit så snäll. Jag blev jätteglad! Ville knappt skrapa den. Tänkte rama in den. Men skrapade den & vann 10! Skrapade igen, samma sak. Skrapade en 3:e, då blev det nit. Men jag var glad ändå :)

Nu ska jag peela mina läppar. Dom är lite fnasiga... hatar fnasiga läppar.

XXX
Mr. Ken
Min man jobbar på bra i köket, han skär grönsaker & jag fixar köttet ;)
Maod.
Testade ett recept i min kokbok med entrecote. Se la vi till rostade mandlar, sparris & sallad. Något av det godaste vi gjort tror jag. Fräsigt!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0