Sjuk & trög

Åhhh, dumma kropp! Blev hur seg som helst på jobbet. Ont i kroppen & trött. Nu känns det nästan som att jag har lite feber. Men klämt i mig 2 clementiner & té så hoppas det ska lyckas bromsa lite. Vägrar bli sjuk! Var bara några veckor sen jag var förkyld ju. Får sluta skryta om mitt bra immunförsvar, det verkar ha gett bakslag!

Nu uppdateras min iPhone btw, är jättenervös nåt ska gå fel. Inget får hända med honom! Det stod det fanns en ny uppdatering, så fick väl ge det en chans.

Tänkte gräva in mig i garderoben & leta upp mina fjuntofflor. Ett par tofflor gjorda av dunfjun. Sköna & fula, precis som det ska vara hemma.

Känner mig sjuk & tråkig så avslutar här. Men innan det kör vi en;

Dagens Majs: Milla & Eve är hemma!
Dagens Bajs: Börjar bli sjuk

Inget ni inte visste tidigare. Sa ju jag är tråkig! See ya later, alligators.

XXX
Na na na..
Fräsiga tjejen fick ta en iPhone-bild innan hon släpade sig till jobbet.
Maaajsss..
Gjorde god & enkel kvällsmat med sjömansbiff, sallad och... MINIMAJS!!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0