Tuttjävel

Är arg på min ena tutte. Den känns ovanligt tung idag & jag riktigt känner det! Vill bara slänga upp den på tangentbordet & ge den en läxa, men är rädd bordet ska brista...

Jobbigt när man är arg på saker man inte kan prata med. Kommer ihåg när jag var liten och råkade smälla i axeln i toadörren. Blev jättearg & ledsen, så sa pappa till mig att slå tillbaka. O fyfan vad jag gav den dörren en omgång! Men av någon anledning kändes det inte så tillfredställande. Kanske för att dörren inte sa aj en enda gång.

Sov på soffan tidigare. Skönt innan man somnar. Jobbigt när man vaknar upp. Är alltid lika groggy & skitarg! Hoppade in i duschen när jag vaknade & slängde i en hårinpackning. Mrs. Hår måste mjukas upp rejält innan Gran Canarios. Sen blev det en ansiktsmask på köpet. Åhh, vilken myskväll!

Är äckligt trött. Blir nog sängen strax med Sex & the city-boxen & Kens T-shirt.

XXX

Convict.
Mitt nya pass. Hah! Stör mig på att ögonbrynen ser så pass ojämna ut, tror jag höjde på ena när fotot togs. Alltid är det något...
Wook.
Blev en enkel Wok idag. Den var så vacker så tog kort. Mmm, wok.
MYS!!!
Mysiga fjunet innan jobbet. Jag ser så mjuk & nöjd ut. (Jag bar dock inte mysoutfiten till jobbet.. but I wish)

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0