Sjukast i Världen

Hej små ostfrallor! Jag ville skrivit tidigare, men blev jeeetesuuuk :< I Söndags vaknade jag upp & mådde jätteilla. Sen spydde jag hela Söndagen & ända in på Måndagen. Fick inte behålla någon vätska, inte ens vatten! Som tur var hade jag min Ken som kunde ta hand om mig, när jag låg där på dödsbädden.

Men nu mår jag bra igen. Så ni behöver inte vara oroliga, att spy ut halva magsäcken är ingen match för Jenize ;) Smal blev jag på köpet med. Nästan.

Btw, ni vet i komedifilmer där spyan kommer ut som värsta fontänen & i mängder? Det kan hända. Det har hänt mig. Drick massa vatten innan så ska ni få se. Det är inte lika festligt som i filmerna...

Nu har jag varit tillräckligt äcklig för idag. Dags att byta samtalsämne!

Köpt en rosa mysdräkt idag. Hittade den på Cubus & blev kääär! Alltid velat ha en rosa mjukdress, dom är så söta & kvinnliga. Tänkte först välja en ljusgul men den såg nästan lite urtvättad ut så fick bli rosa. Åhhh, vad fjunig & len jag känner mig nu :D

Nu saknar jag min Ken & undrar; var har han varit hela mitt liv? ♥ Har jag fått vara lite smörig idag med. Mission completed! Återkommer snarast.

XXX
KÖTT fifan.
Jag & Ken åt ute i Lördags efter en heldag av shopping i Jönköping. Misstänker att det är denna maten som kan ha gjort mig dålig. Kolla som den lyser helt radioaktivt...
Fjunig!!!
Totally mjukis. Jag antar att det är såhär det känns att vara en katt.
Puss katt :*
När jag kom hemigår  blev jag välkomnad av Selma, the lovemaker!
Mjao?
Pysen vet hur han ska göra för att se söt & sälig ut i min säng.
Mjao..
Här har han blivit kelad med & känner sig nöjd... för stunden.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0