On my way!

Heej!! Blev lite tradig uppdatering nu, har haft så fullt upp inför resan! Nu sitter jag i bilen på väg till Landvetter, flygplatsen:) Ken My man kör! Duktig. Lite trötta men glada! Tror Stefanos & Sofie sover i baksätet;) Skriver från iPhonen så blir ett äckligt tråkigt inlägg! Ville bara uppdatera mig. Såg att det kommer en blogg-app till iPhone sen så blev massa glad! Men just nu får det se ut såhär. Får se om jag kan återkomma under resan, ska försöka:) GOD JUL till er alla iallafall <3

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Vart åkte ni? :)

2010-12-29 @ 14:00:37
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0