Myssäng

Nu sitter jag här & fryser ihjäl. Kom inte upp förrän kl 12, så har fått sova 10 timmar inatt! Lite överdrivet mycket, känner mig väldigt slö. Lite konstig i halsen med, hoppas inte det är nåt skit. Tänker inte vara förkyld nu igen! Drömde inatt att jag var det, kanske ett tecken? Uääh.

Kändes hemskt lämna sängen innan. Hade kunnat ligga där hela dagen! Så fluffig & mjuk & varm.

Idag kommer Eve & Milla hem! Wiie* De har varit på Gran Canaria i 2 veckor. Har känts lite tomt, velat ringa dom ibland, me så har jag kommit på att de är utomlands.

Nae, nu måste jag dra mig så jag kan gå till jobbet sen.

XXX
Fluffili-fluff!
Vill bara slänga mig i den & böka mig till rätta under täcket.
M&E!
Mina bebisaaar

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0