Morgonstress!

Sitter & käkar frukost, nom nom. Får vara försiktig så jag inte överäter mig. Är ingen frukostmänniska, men innan jobbet ska jag alltid envisas trycka i mig äggröra & musli + juice & kaffe för energi. Det är väldigt mycket mat tidigt på morgonen, så slutar alltid med att jag kommer andfådd & lite smått illamående till jobbet (andfådd för att jag går till jobbet, jobbigt med mat i magen).

Nu skrev jag om vad jag käkar till frukost, vilket man inte borde göra. Men jag vet ni gillar det...

Pappa är nu officiellt gammal. Han var uppe före mig imorse (fastän han är ledig!) & julstädade. Nu har han åkt till affären för att handla. På morgonen är det ju inte lika mycket folk & kunder. Nej, men pensionärer som armbågar sig fram. I hope he'll make it..

Nu kommer lite kattbilder. Hinner inte skriva mer, måste börja fixa till mig. Får inte förstöra min morgonrutin! Då kan jag utbryta i panik...

XXX
Katt1.
Pysen har bökat under mitt täcke & gör mig avundsjuk.
Katt2.
Selma myser i soffan, tjockare than ever! Man vill bara smaka på henne.
Sock-katt.
Ännu en bild där katt sover, fast med Kens socke. Han snodde den från Ken, true story! Han bet tag & vägrade släppa, sen hade han den som huvudkudde.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0