Morgonhumör

Är trött & arg idag. Äter min frukost aggressivt & trycker gurkor mot ögonen. Brukar väl iofs inte ha bästa humöret under tidiga morgnar, hatar att stiga upp utan att känna mig utvilad. Vilket jag i princip aldrig känner mig x] I'm a sleepy head.

Är stressad också inför lussevakan. Alltid tyckt att det varit kul festa på random dagar, men den här gången känns det som att det bara kommer bli... knepigt, med andra ord. Dessutom ska jag jobba dagen efter med. Nästan så att magen värker. Så här ska det fan inte behöva kännas när jag egentligen är så jävla lycklig för en gångs skull!

Idag kommer min hane :) Saknat honom! Det är jobbigt inte kunna ses mer än på helgerna istället för när man vill. Hade gjort allt så mycket enklare. Men vi överlever, förhoppningsvis kommer han närmre snart! 11,5 mil emellan gör att man får sakna varann lite extra istället. Finns dom som har 50 mil emellan varann och inte ens kan ses på helgerna, förstår inte hur man klarar det!

Nu ska jag häva i mig kaffe & bli en pigg & glad fjun istället! Får försöka sluta käka av min müsli med, börjar känna mig jävligt mätt & smått illamående.

XXX
Klad hund
Hund har fått ett ben. Hund mycket glad. Hund le stort mot kamera!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0