Knasig i kistan

Hej hej hej! Har haft en bra helg, hoppas ni också haft det små fjuns. Idag är jag jätteglad :) En dag närmre vår resa + allt fixat med jobbet med! Hade varit lite jobbigt åka & känna att man inte fixat så någon kan jobba alla dagar. Men nu så. Wiie!

Jag & Ken har redan laddat upp med sprit på taxfreen inför resan, höhö.

I Lördags var det glöggfest på jobbet! Det var mycket trevligt, jag var överglad hela dagen. Nästan lite för glad, så jag fjantade till det lite vid glöggen. Kom en trevlig man & åt lite pepparkaka, så frågade om han ville ha glögg.

- Nej tack, jag är lite knasig i kistan.
- Hehe okey.
- Föresten, vart har ni toalettpappret?
- Därbor... *host* (kopplar sammanhanget & knäcker mig totalt).

Som tur var stod Eve i närheten & kunde visa honom. Jag kunde inte hållla mig, fan vad jag skrattade! Skrattade så mycket att jag satte glöggen i halsen, så fick vända mig om & skratthosta allt jag kunde. Samtidigt kom det in massa kunder som jag skulle bjuda på glögg. Det var hemskt... men när jag knäcker mig är det kört.

Senare på kvällen drog jag & Ken till Bakfickan i Laholm o mötte upp Eve m.fl. Mycket trevligt, trots alla skumma folks där. Viskade till Ken när vi stod & väntade vid toalettkön att man måste som tjej akta sig för att råka få ögonkontakt med nån av de desperata gubbsen, annars kan man vänta sig världens lamaste raggningsreplik. Eller att bli utstirrad resten av kvällen, så kör vissa också. Mycket förförande.

Medan Ken är på toa kollar jag efter bordet med mina vänner. Tror ni inte en 30+ nörd får syn på mig & tror jag kollar in honom?! Genast börjar han glo och precis när jag ska in på toan börjar han ropa efter mig! När jag kommer ut berättar Ken att killen frågat honom efter mitt namn;

- Det är min flickvän & hon heter Jenny. Hurså?
- Jag tror vi är gamla klasskompisar.
- Eh, hon är 21 år. Hur gammal är du??

När jag kommer ut petar dessutom killen på mig & "ber om ursäkt för att han kallat på mig". Sa att det är lugnt & gick snabbt vidare. Klart det är lugnt, men palla komma med lama raggningsrepliker på en 10-15 år yngre tjej, som dessutom 5 minuter tidigare stått & pussat på sin kille?

Eve var dessutom en gentleräka & bytte skor med mig, idiotjäveln, som trodde det var sommar & hade satt på mig höga skor. Halkade ju runt som Bambi på is. Förstår inte hur hon stod ut.

Fick dessutom vänta 25 min på taxin ute i iskylan. När han väl anländer (i en stor buss) börjar han klaga på Eves skor, bara för att vi antydde att han var sen. Jag förklarar att det är mina skor & att hon är en hjälte. Sen ber han oss memorera 1434 (kolla, jag minns det fortfarande!) Jag säger att det borde varit ett enklare nummer, som 1337 (elit!) & Ken kontrar med ett annat nummer. Chaufför: SLUTA!! Han förhörde sedan Eve, som släpptes av sist, om numret & vägrade släppa ut henne innan hon sa det (tur jag upprepade det flera ggr på hemfärden) Crazy driver.

Nu måste jag sova för bövelus. See ya 2morrow!

XXX
NomNom.
Jag & Ken lagade plankstek med entrecote i fredag. Kolla minimajs!!
Voila!
Ken kollade in mina rosa handbojor (de är köpta som prydnad när jag var fjortis & har & kommer aldrig användas i något sexuellt syfte, så släpp alla snuskiga tankar!)
HA HA!!
Jag vet inte hur det gick till, men fan vad jag skelar loss på den här bilden! Dessutom ser det ut som Kens enorma pekfinger vill in i min näsa. Kvällens roligaste bild!
Me & Mrs. Shrimp!
Nawww! Äckligt blek jag ser ut bredvid brown Shrampi!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0