Frukosttankar

Äter frukost & filosoferar i min rosa dräkt. Känner mig så mysig! Snart jobb, sen blir det glöggfest ikväll med arbetskamraterna. Så om jag inte delar med mig av mina tankar ikväll så vet ni varför! I'm high on glögg.

Hörde på Nyheterna att Sveriges barn/ungdomar presterar sämre i skolan än i många andra övriga länder. Vilken chock?! Not. Dagens barn är ju fan helt jävla efterblivna. Skaffar barn när de själva är barn & gör allmänt korkade grejer. Jag kommer aldrig sätta mitt frö till den här Världen, folk beter sig ju som idioter. Barn är idioter!

Nu har jag fått utagera mitt hat mot barn också. Feelin' much better! Finns såklart bra barn med, hade gärna velat ha receptet på dom sen om jag får för mig att baka ett senare i livet.

Nu; massa kaffe!

XXX
BB - BarnBaciller!
Barn är också värsta smitthärden. Blivit slickad på av en unge? Ring 112!!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0