Cat & me, me & Cat

Hängde lite med Selma tidigare. Jag tyckte vi hade trevligt, Selma var lite mer skeptisk.

Nu blir det snart sängen, kurerat mig med en varm dusch, hårinpackning, té & clementiner. C-vitamin activate! Så nu bör jag inte vakna upp helt dålig imorrn iallafall.

Gonatt fjuns ♥

XXX
Majsliiiis!
Ibland kommer jag ner på katts nivå & beter mig lågt.
Tittut!
Båda skelar loss så hårt vi kan! Selma ser helt väck ut..
Retard.
Ibland får jag en känsla av att Selma skäms över mig.
Hihi!
Jag gillar katt, katt gillar mig. Ett team av mjukhet.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0