158 cm ftw

Åhhh, vad jag är trött & hungrig! En liten clementin kanske hade suttit fint. Fastnat för det nu. Clementine... it's the new thang. Clementiner, hela dagarna långa! Kommer käka sönder mig tills jag tröttnat & aldrig mer vill se dom igen (som med avokaderna).

Ska strax in till Halmstad och hämta ut mitt pass! För 25:e December åker nämligen jag & Ken till Gran Canaria!! Wiie* Inte skrivit ut det innan för var inte 100% säkert med jobbet och så, men det känns som det fixat sig nu. Vi ska vara där en vecka med Kens kompis Stefanos & hans flickvän Sofie och alltså även fira Nyår där.

Känns mycket spännande. Aldrig varit ute så på egen hand. Vad som helst kan hända... åhhh, vad glad jag är!

Känns bra med nytt pass. På mitt gamla var jag riktigt jävla fula. Förjävlig, finns ingen som kunnat säga emot när de sett bilden. Så känns bra att veta att hur mobbad jag än kommer se ut på den nya kan den aldrig slå den gamla! Dessutom står det att jag är 158 cm på mitt nya fastän jag bara är 157.5 IRL! WOHOO!!! Partey.

Hoppas bara inte dom stoppar mig nu på flygplatsen när jag inte når upp till min passlängd.

XXX

Fluffy.
Vill bara skynda mig & hämta passet så jag kan hem & mysa i min dräkt!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0