- Negativt

Sitter här med gurkor på ögonen. Är såå trött! Somnade sent. Men känner mig inte sämre idag iallafall. Inte bättre heller... får ta med mina clementiner till affären! Jag tänker döda den här förkylningen med vitaminer innan den ens hunnit utbryta. DÖDAA!!

Och så måste jag till Halmstad idag igen! Suck suck. Måste fixas en grej inför det än-så-länge-hemliga + vill fortfarande få över mitt vanliga nummer till iPhonen. Jävla krångel med sånt!

Och, och, och så har jag fått en finne på köpet. Jag som aldrig har finnar! Bara för att jag pillar på mig själv för mycket. Eww, nasty det lät... den ska iallafall också utrotas. Är man en finne vill man inte sitta på mitt ansikte! Jag kör på med det tunga artelleriet. Mohaha...

En negativ start på dagen. Men förhoppningsvis vänder det senare!

XXX

Vill att Rammstein ska göra ny skiva snart. Min absoluta favoritvideo!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0