Fakta om..

Haft en underbar helg, trots jobb idag. Partey med vänner & ♥ i fredags. Igår blev det Kinarestaurang med familjen för att fira SnigL som fyllde 17!! Stor SnigL med skal. Sen bio med ♥.

Min hjärna är för tillfället avstängd, men kan nästan lova att det är åtgärdat till senare eller i värsta fall imorrn. Under tiden får ni lite fakta om vad jag är för djur.

Du heter: Jenny
Smeknamn:  Jenice, Bullen

Låt som när du är ledsen sörjer till: Min vanliga underbara musik

Beroende av: Umgänge & musik

Vad tror folk om dig? Jag vet faktiskt inte riktigt, typ att jag är konstig & möjligtvis efterbliven ibland.

Stämmer det? No comments.

Vad får du oftast komplimanger för? Håret, boobs, ögonen & humor.

Hur imponerar man på dig? Humor, schyst + bra musiksmak höhö
Brukar du skratta för dig själv? Ofta & mycket randomly


Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
För långt att skriva här, but it's very cute :)

Var bor du? Skummeslövsstrand

Trivs du där? Ja, men hade föredragit stadslivet i denna åldern.

Hur svarar du i mobilen? Om jag inte vet vem det är; Hallå. Annars kan det vara alla möjliga hälsningsfraser.

Vem ringde du senast? Din mamma. Nej, Malin.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Ska jag vara ärlig minns jag inte exakt då det flöt alkohol i mina ådror.
Antal timmar sömn inatt: 4-5 timmar & totally worth it.

Sov du ensam: Nej, men sover iofs inte ensam ofta då jag brukar spoona med katterna.

Brukar du komma i tid: Nja, till jobbet brukar det väl vara hyfsat tycker jag, men annars kan jag vara rätt seg.

Hur känner du dig nu:
Trött, men glad & positiv

Vanligaste färg på dina kläder: Svart, I'm an emo. Not.

Vad tycker du om fötter: Äckliga & fula.

Vad saknar du:

Hade du en bra kväll igår: Ja, förutom smärtan i min fula njure.

Favorit dryck på morgonen: Juice för bövelen!
När brukar du oftast gå och lägga dig: Om jag ska upp tidigt, 23.30 typ. Annars kan det vara allt mellan 1-3.

Är du blyg? Bland okända människor, annars inte så farligt. Är jag tyst är det för att jag inte har något och säga ;)

Sysslar du med någon idrott:
Hell noouuu. Är ute & går + spelar sims ibland, räknas det kanske? 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej, man blir inte bara kär av ett utséende.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Som kille skulle jag slampa rundor med massa sexy ladies, dricka massa vätska & kissa stående + ägna lite tid i mäns omklädningsrum på något gym.


Är du nöjd med ditt liv: Som det ser ut nu ja, man måste se framåt inte bakåt.

Är du bortskämd: Nej

Kommer lite mer imorrn.

XXX
Big snail.
Snigl-sis är snart vuxen! Ohhh, de växer so snabbt di smo barnien.


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0