Fräsigt I say

OMG.

Är ett ungt ord/förkortning. Cool jag känner mig. I'm old. Wuäähh..

Bra kväll me Louise, hennes syrra & kusin + Julija :D We like. Egentligen kunde jag skrivit allt vi gjorde, typ "aaah vi dansade, sen tog vi en cider, sen kissade vi, sen aaahh..." men jag är bättre än det ;) HAH!!

Cuz I'm fräsig.

Man ska vara trevlig, inte skrytig och FUL(L).

Imorrn ska jag lägga ut bilder & skriva knäppa ord. För sånt gillar jag.

Gonatt söTizar chacha lunarstorM ♥

XXX
fräsigt värre.
Kan fortfarande inte ha high heels och det svideeer. Men det kommer... (haha kolla vad min ena fot ser fet & sne ut! Låt oss äta & grilla den)

Kommentarer
Postat av: roger

Ser gärna mer av dina härliga ben, gärna med nylonstrumpor och högklackat!!!

2010-08-12 @ 13:24:46
Postat av: Jenny <3

Om du hade LÄST min blogg också hade du vetat att jag brutit mitt vadben = inget högklackat på ett bra tag nu.



Wtf xD

2010-08-12 @ 17:44:02
URL: http://jenize.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0