Uääähhh..

Ohh, bebo forgive me! Jag har haft fullt upp... + har inte orkat tönt-bloggish. Inte haft något att uttrycka mig med. Hjärnan tog semester i några dagar. Han brukar göra så ibland. Som idag när jag jobba & gick mellan hyllorna, så försvann plötsligt motoriken under en kort stund så jag höll på att bounca in i hyllorna. Det måste sett mycket lustigt ut tyckte jag, så började skratta för mig själv. Eh, weird & sånt jag vet.

Update: Madison slappe avslutning i Båstad igår. Skulle upp tidigt idag då jag börjat jobba nästan fullt nu. Fick bli nykter utgång. Riktigt kul, förutom viss drama.

Jag är glad & lite ♥

Min älskade Mp3 är sönder. Ledsen hest... tappat bort garantin. Ennu mer ledsen hest. R.I.P.

Måste dra & sola känner jag, kan ju inte sitta i affären & blända kunderna.

Peace out, ya'll!

XXX
HAH!
Jag ser allt lite lurig ut här, Ho ho ho! Knepigt ansiktsuttryck.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0