Tråk-söndag

Tror jag dööör av tråkighet. DÖÖR! Finns absolut ingenting att göra ikväll. Blev utgång med Milla & hennes syrra Jessica igår iallafall, mycket trevligt! Tack till deras syrra Sofie som var snäll & lät oss sova i hennes lägenhet ;) Mycket närmre in till stan så. 

Och imorrn blir det avslutning på Club monday med Nura. Det får man vara nöjd med.

Men. Nu. Känns. Allt. Bajstråkigt!

Jag & Josse gav oss på jakt idag efter en hemlös katt vi tänkt rädda. Men då det regnade ute hade han/hon gömt sig nånstans. We'll return later...

Majs.

XXX
Wiie*
2 sötnosar i soffan :)
Mjaaao.
Ellen var också med, hon bidrog med att vara söt! Observera munnen, hah!
Bullen.
Jag satt och var tjock i fåtöljen med min vinbox. 
3-sies.
En samlingsbild, naaww! Man blir alltid lika chockad av kamerans blixt.
Mjao-Mjao!
Ellen har ögon med klös i. Hah! Söt alienkatt.


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0