Tjock fot

Idag ska jag & mitt ben in till Vårdcentralen. Vill bara vara säker på att det växer rätt och att jag inte skadar det när jag haltar fram. Har nämligen ont i det på morgonen & foten ser ut som en ballong. 

Logiskt sätt borde det inte skadas då jag bara belastar skenbenet så som jag går. Men med tanke på att snart börjar jobba är det bäst att vara på den säkra sidan! Ska försöka se till att jag får dansken nu, han är den enda bra läkaren på tönt-vårdcentralen.

Tror att knubbiskatt Pysen märkt att jag är skadad, han har nämligen börjat ge mig ovanligt mycket kärlek. Varje natt vaknar jag av att han kommer upp i sängen & pussar mig sen lägger sig ner tätt intill & myser. Såå bedårande!!

Jag återkommer senare för uppdatering på ben. Intressant!

XXX
Hej vadben!
Ungefär där är det brutet.


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0