Smile for the camera

Överdrev inte när jag bestämde mig för att sova länge idag. Klockan 14 vaknade jag upp brushän ;) Det är skönt. Hade kunnat ligga hela dagen! Min önskan gick i uppfyllelse med, en knubbig katt gjorde mig sällskap. Han har dock den ofräscha vanan att lägga sig med röven mot mitt ansikte... eww.

Igår drack vi champange, jag Eve & Mills. Det smakade... champange. Vi blev glada och pratade mycket :) Om man ändå hade varit en riking & alltid kunnat beställa den skiten.

Den här dagen kommer spenderas på soffan framför Family guy. Om jag ändå hade kunnat gå normalt, då hade jag varit ute på en lång promenad nu... åhh.

XXX
Oh, my tralala
Jenice á la Günther-min! Väry pritty.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0