Palla dö nu

Oj. Oj. Oj. Ifall jag dör ska ni veta att jag tycker om er alla!

Har nämligen klämt i mig hela 3 redbull vodka ikväll! Bartendern övertalade tillomed mig att ta en 6:a (jag kör alltid på 4:or annars, cuz I'm a cheap bitch). Folk har dött av sånt. Tänkte inte på det. Jag är inte ens fullo!

Däremot skakar jag i hela min kropp. Aww, hell nooo...

För övrigt mår jag bra. Tack Louise för en trevlig kväll ♥

XXX


Inte mitt fel att jag har grym musiksmak. BTW, låten i förrförra förrrrrrra inlägget heter Army Of The Pharaohs - Spaz Out, vill ni veta vad dom heter går det att trycka på musiklinjen till vänster, man får bara lirka lite ;)

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0