Måndagsklubben

Nyss fixat mina små naglar. Dom har vuxit till sig rejält under tiden jag inte jobbat. Duktiga nails. Klappa nails.

Ikväll blir det förhoppningsvis Club Monday! Dvs. om inte Nura-hora ångrar sig, kändes lite problemaktigt på msn. Men det slutar nog bra. Det måste det för I wanna!

Måste inviga mina nya kläder med.

XXX
Sexigt.
En spetströja & en kavaj inhandlades bl. a. i Lördags.
MjaoMjao!
Mina kattstrumpor skall också invigas! ...Not. Ändock, otroligt bedårande.
Chaa chaaaaa!
"- Ahh, idomin är ju helt fabolous" säger Josse SnigLsson.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0