Måndagsångest

Planerat på att ha en lugn hemmakväll. Men nu börjar folk samtala sig över Facebook & skriva till mig, sista Måndagsklubben ikväll! Det framkallar lite ångest måste jag erkänna. Har så grymt jävla tråkigt här hemma... känner mig fet.

Vi får väl se, tror jag håller mig hemma ändå. Blir för mycket stress för ett litet barn som mig att hinna göra mig klar ;) Maybe.

Ska till Vårdcentralen imorrn btw. De jag pratade med över telefon trodde inte det var någon fara alls, vilket jag själv egentligen inte heller tror. Att det var lite tjockt & svullet var normalt från och till. Men fick en tid ändå, för att vara på den säkra sidan!

Yesbox. Tycker bara synd om min fot, man ser att han skäms när han måste pressa sig ner i ballerinorna.

XXX
Wääh!
Suddig bild från när vi var i Helsingör förra veckan. Danne ser inte helt beredd ut ;) Inte jag heller.... tror jag.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0