Mafiozo is back

Åh, en bra början på dagen! Hade fått ett mail att jag var välkommen på lägenhetsvisning! Dock bara i lilla Laholm, men det funkar bra till en början. Vill ju gärna bo i Halmstad sen.

Fick iallafall åka dit redan idag & kolla på lägenheten. Mycket fin, bara en 1:a men hade inte räknat med större. Den hade mycket utrymme & en stor balkong. Sånt gillar vi ;)

Sen träffade jag min kära vän Avnoso mafiozo! Mycket trevligt då vi inte setts på säkert 1½ månad. Avnoso har varit på semester. Vi drack massa kaffe & var mycket glada!

Annars haft en relativt lugn dag. Imorrn är det fredag & då vill jag hitta på något kul. Hoppas på en liten resa.... hoppas hoppas. Jobb på måndag ya'll!

XXX
CHA CHA!!
Cpbild på Corner när jag & Louise var där. Jag står i ett hjärta! Och en massa smuts på spegeln. Mums.
Nawww!
Stackars Louise var förkyld, jag tog en talande bild :)

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Härligt med en bra början på dagen! :)

2010-08-20 @ 13:59:05
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0